Programme de la soirée

Première partie Magnificat Franz Schubert Allegro maestoso Andante Allegro vivace Messiah George Frideric Handel Sinfony (orchestre) For unto us a child is born (choeur et orchestre) Pifa (orchestre) There were shepherds abiding in the field (récitatif soprano) And lo, the Angel of the Lord came upon them (récitatif soprano) And the Angel said unto them (récitatif soprano) And suddenly there was with the Angel (récitatif soprano) Glory to God (choeur et orchestre) Rejoice greatly (aria soprano et orchestre) Lift up your heads (choeur et orchestre) How beautiful are the feet (aria soprano et orchestre) Hallelujah (choeur et orchestre) Exultate Jubilate   Wolfgang Amadeus Mozart Allegro Deuxième partie I wonder as I wander   John Rutter A spotless rose   Herbert Howells In the bleak mid-winter   Gustav Holst Allà sota una penya   Noël catalan El Noi de la Mare   Noël catalan Betelehemu Via Olatunji et Wandell Whalum arrangement de Barrington Brooks Ça, bergers, assemblons-nous Ernest Gagnon Les anges dans nos campagnes Maurice Dela Gesù Bambino   Pietro A. Yon Noë l nouvelet   John Rutter Ave Maria   Johann Sebastian Bach et Charles Gounod Go, tell it on the Mountain John Rutter Minuit Chrétien   Adolphe Adam

Concert du 27 novembre 2010 avec Lyne Fortin